کارگاههای دانش افزایی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی و جمعی از اساتید مراکز آموزش عالی و علمی کاربردی استان یزد در زمینه های فرهنگی، سیاسی، تربیتی و اجتماعی تحت عنوان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حال برگزاری می باشد.

حجت الاسلام حرزاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گفت : 160 نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی و علمی کاربردی استان یزد با ثبت نام در این طرح آمادگی خود را اعلام نمودند و با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد این کلاسها در ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی ادامه داد این کلاسها از 12 مردادماه به مدت 10 روز از ساعت 9:15 الی 12:45(به جز جمعه ها) در ساختمان آموزشی 1001 با تدریس گزیده ای از کتاب منیه المرید (کتابی که منشور آموزشی آموزش و پژوهش ژاپن انتخاب شده) و کتاب عقل و دین برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود : در افتتاحیه این طرح، اساتید با حضور خود در معراج 8 شهید گمنام دانشگاه، یک بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان نموده و پس از آن بر سر کلاسها حاضر شدند.

 

نامبرده در پایان افزود : در این طرح 2 کلاس برادران و یک کلاس ویژه خواهران برگزار می شود و علاوه بر آن هر روز یک کلاس فوق برنامه با برنامه های متنوع چون گفتگوی آزاد، وبلاگ نویسی، حافظ خوانی و ... برگزار می گردد.

 

لازم به ذکر است متن آموزشی کلاسهای مذکور مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. 

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا